Merve-yoruk97 Kızlar meryem ana otunu doğumu kolaylaştırmak için öneriyolar kullanan var mı? Bide ot hakkında yorumları bekliyorum ise yaradimi ? Aktarlarda mevcutmudur yoksa internetten mi aldınız? Bide nasıl kullandınız?
keyifkahvesi 5 gün önce doğum yaptım acıklık iki santimken koyduk suyunu da ictim acılmam kolay oldu ama ot sayesinde mi Allah bilir 😊 ben cok inandım ve dua ettim Rabbim yardımcımız olsun
Merve-yoruk97 keyifkahvesi amin canim insallah agrın varken mi içtin bide nerden aldin otu ve nekadardi kaç adet ? Suya kaynatıp flan mi kullandın? Içine dualar okunuyo sanırım
keyifkahvesi Merve-yoruk97 sancılarm başlamıştı ve düzenliydi görümce koydu ben görmedim ama kaynatmadı normal suya koyup dualarını okumuştu aktaran aldık Bi adet doğum yaptıdenincede cıkardım susan ot da kapandı zamanla