Denizmavisii Kızlar klasik laf bende hep burada okurken bende artık doğum hikayemi yazayım diyordum ve sonunda o anları yaşıyorum. 14 Eylül sabahı 8 gibi tuvalete kalktım baktım kanlı akıntım var hemen anladım nişamınım geldiğini bir gece önceden yalancı sancılar yoklamıştı zaten hemen doktorumu aradım gelin bakalım dedi bu arada 39+3 günlük hamileyim.Eşim işe gitmişti hemen onu aradım o gelene kadar bende duşumu aldım saçlarımı kuruttum fönledim hazırlanıp çıktık,doktor hemen ultrasonla baktı ve suyumun bitmiş oldugunu bir gram bile kalmadığını söyledi açıklığıma baktı 2 cm açıklık çıktı,hemen yatışını yapmam lazım seni bırakamam dedi biz çok şaşırdık suyum ne ara geldi hiç farketmedim ve sezeryan hiç ama hiç istemiyordum doktorda bunu biliyordu o yüzden suni sancı verelim ama yüzde 90 sezeryana döneriz suyun kalmamış kasılmalara bebek çok fazla dayanamaz dedi ben yinede suni sancı alıp normal doğurmak istediğimi söyledim,12.00da hastaneye yatışım yapıldı 5 saat suni sancı aldım ama çok yavaş ilerliyordu süreç sancıları gerçek anlamda sadece son 1saat hissedebildim ve kızlaar dayanılcak gibi değildi yürüyerek ama 15 dkda bir nst ye bağlanarak sancı çektim çünkü bebeğin kalp atışını kontrol etmek istediler sürekli sancılar geliyor yaklaşık 20 saniye durup geri geçiyordu ama ben çoktan mahvolmuştum ve açıklığım hala 2cm di bebeğinde iki defa kalp atışı düşünce doktor hemen geldi daha fazla riske atmayın bebek dayanmaz daha bu sancılar artacak bu kalp atışı yine düşücek dedi ve ben hiç istemeye istemeye 19.00da ameliyathaneye alındım.Girerken hiç korkmadım eşim hep yanımda destekti oda hiç istemedi sezeryan olmamı ama o an başka bi şansımız yoktu tüm ailem eşim beni doğumhaneye uğurladılar başta hiç korkmadım ama ameliyat masasına oturunca çok heyecanlandım titredi ellerim anestezi doktoru iğneyi yaptı çok az bir sızı hissettim sonra bacağıma karıncalanma hissi girdi ve uyuşmaya başladı doktor mide bulantın olursa söyle demişti oldu da hemen bir iğne yaptılar ve anında kesildi bulantım ameliyat sırasında dokunmaları falan hissediyorsunuz kızlar ama asla ağrı acı yok sonra 20 dk sonra pamuk gibi güzel oğlum çıktı doktor gösterdi ve yanağıma değdirdiler alnından öptüm sıcacık yumuşacıktı çok ağladımm o hissi Allah isteyen herkese yaşatsın bembeyaz doğdu 2980 gr küçücüktü hemen kurulayıp babasına sonrada bakım odasna götürmüşler bende bir 20 dk sonra dikişlerim bitince çıktım kapıda tüm ailem beni bekliyordu odaya geçince eşim oğlumu tekrar gösterdi kuzumu maşallah çok şükür sağsalim kucağıma almıştım hep hayal ettiğimiz gibi 6 saat sonra ebe beni yürütmeye çalıştı ilk deneme zor oluyor ama hastaneden çıkana kadar bolbol yürümek için uğraştım birgün sonra evime geldim buarada doğumhNeden çıktığım gibi emzirmeye çalıştım sarı sütüm hemen geldi zaten başta zor oluyor alması ama benim oğlum emmeye çok hevesliydi biraz sabırla hemen almaya başladı sezeryan sonrası süt gelmiyor geç geliyor diyenlere hiç takılmayın önemli olan emzirmek için uğraşmak ve doğru yöntemi bulmak ebelerden yrdım isteyin bol bol emzirmek için ben öyle yptm sağolsunlar çıkana kadar ilgilendiler şuanda memeyi bırakmayı hiç istemiyor ben emzirdikçe sütümde daha çoğalcak inşallah,sormak istedikleriniz varsa buyrun,Allah herkese sağsalim kucağına almayı nasip etsin ❤️❤️🤩🤩🤩
Hafsahafsa Denizmavisii MasaAllah ya Vallahi kucağına aldığın anı yazinca gözlerim doldu darısı bizlerinde başına 💕
morherseyiiim Allah analı babalı büyütsün inşallah🙏🏻😊 Eşiniz dışarıda kapıda mı bekliyordu ona da ilk doğdunda gösteriyorlar yani hemen bebeği dimi. Ben de doğuma girmese de doğduğu gibi onun da hemen görmesini istiyorum çünkü 😊
Denizmavisii morherseyiiim kapıda beklemiş canm doğup silindikten sonra çok kısa gösteriyorlar sonra bebeğin bakımu için götürüyorlar