didemcanmtyan benim doktorum bana 23 temmuz dedi dogumun ama erkek oldugu icin cevremdeki insanlar 1 hafta gec dogarsin diyolar
KubraatMacit didemcanmtyan benim çevremde de tam tersi erkek çocuklar 38. 39. haftada doğuyor kız çocukları 40’ta doğuyor önce 41’de kız çocukları 40’ta doğuyu ancak 41’de benim kızım 43. haftada doğdu
TugbaLafci didemcanmtyan erkek çocukları 38 39. Haftada kız çocukları 40-41. Haftada doğuyo ama eskilere göre 9 ay 10 günlük doğuyo demeleri insanın kafasını karıştırıyo 🤔🤨🤨
didemcanmtyan KubraatMacit bazende erken dogar diyolar kafam karisti bu ay kontrolum var doktoruma sorucam
didemcanmtyan bisey daha sorucam ben 19 haftalik hamileyim ilk anneyim daha bebegimin hareketlerini hissedemiyorum bazen karnimin icinde birsey uğuştuğunu hissediyorum acaba o bebegimin hareketleri olabilir mi?😊