Yasmnnn bende kendimi okudum mesajinda.. şuan tam 1.5 aylık olduk.. 3 ay olunca geçiyor mu gerçekten ?
Her akşam 6-10 arası istisnasız krizdeyiz çığlıklar atarak ağlıyor bize de gaz damlası çok bi işe yaramadı amerikadan gaz ilacı getirttim yine sonu hüsran..
40ı çıkınca düzene girer dediler olmadı 2 ay dolunca düzeliyor mu :(