emelbulbul iki gündür midem kaynıyor resmen. ne yesem şu bile içsem midem yanıyor 24 haftalık.hamileyim . çıldırmak üzereyim gavisconda kısa süreli yardımcı oluyor yardım lütfen bunu geçiren bişey yokmu
EnginDenizim emelbulbul canım benim babanem bu durumda kuru.nohut çiğne yut demişti ben denedim fayda etti varsa kuru nohutun bir dene istersen.kuru cigneyemem dersen 1 saat kadar sicak suda beklet ye.
Obsesifk emelbulbul soğuk süt içebilirsin oda geçirmezse gaviscon yada rennie şurup bebeğe hiçbir zararı yok doktorum 2 şişe yazdı biri bitti
Pcoslubiranne Ben mide ilacı kullanıyorum hamile kalmadan da kullanıyordum.hamile kalınca da devam ettim.b grubu ilaç olduğu için kullanıyor dedi doktorum.Devam ederse söylersin doktoruna.Hiç bir şey fayda etmiyor çünkü.Yaşamayan bilemez.