Ozlm_k Merhaba, 12 haftalık gebeyim. Belimde 2 adet L4-L5 ve L5-S1 de olmak üzere 2 adet fıtık var. Tedavi gerektirmez hayatına devam et demişti doktorum. Hamilelikle beraber kilo alımı oldu ve iyice sol bacağıma baskı yapmaya başladı. Yataktan kalkamıyorum. Az önce hapşırdım ve uzandığım koltuktan kalkamadım. Sizler de böyle bir durumla karşılaştınız mı?
Skn23 Ozlm_k ya bende sürekli takılıp kalıyorum olduğum yerden kalkamıyorum sol bacağıma basamıyorum edemiyorum bel fıtığından şüpheleniyorum inşallah değildir 😢
Fatma96 Ozlm_k bendede oluyordu ama hamilelikten önce çok şükür hamilelikte bi sıkıntı yaşamadım şu an 21+2 yiz ilerki dönemi bilemicem 🤦🏼♀️
Ozlm_k Şimdiden böyleysem ileriki durumlarda yataktan kalkamam sanırım. 😞 Mr’a girmek istiyorum ama henüz küçüğüz. İnanın adım attırmıyor öyle kalıyorum..