Melek42 Arkadaşlar hamile kalmadan önce rahimde yara vardı tedavi olmadan hamile kaldım bebeğe zarar verirmi
Caglaak Melek42 bir fikrim yok ustte kalsın diye yazıyorum umarım bir sıkıntı olmaz bu konuyu doktorunla konuşman daha iyi olabilir