[silindi] valla 4 gün önce normal doğum yaptım makat bölgem çok ağrıyor tuvalete cikabildim kabız olmamak için sürekli zeytinyağı içtim ve kayısı yedim. En azından dikişler iyileşene kadar devam edicem zeytinyağına. Kabız cikarmadigim halde dikişlerden çok makat ağrıyor. Bel ağrım da aşırı aşırı fazla epidural vs herhangi bişey almadım ama doğum odası çok cereyan yapıyordu yedim belimden soğuğu eğilip dogrulamiyorum. Bebeğim yatıyor hastanede ilk gün sütüm gelmedi mama da vermeyin dediler emzir gelir dedi hemşireler kilo kaybı oldu gidip günde 3 kere ona süt veriyorum. Asla dinlenemedim iyilesemiyorum hani normal doğumda acıyı başta çekiyorduk sancilarda bu kadar zorlanmadim😣