Aliss_36 Kızlar 8 haftalık gebeyim bikaç gün öncesine kadar adet sancısı gibi sancım olurdu bide akıntım oluyodu bikaçgündür adet sancısı gibi olan sancı gitti sadece akıntı kaldı. Lekelenme kanama vs hiç bişey yok. Bunun sebebini bilen varmı bişry olmuş olabilir mi. Şimdiden teşekkür ederim
Musel Aliss_36 bende 4 haftalığım 5 e giricem şeydenmiş o ağrı rahim büyüdükçe ağrı yaparmış kasıklarda felan korkmayın kanamanız yoksa korkulcak birşey yok benmde ağrım vardı araştırdım sordum soruşturdum rahim büyüyormuş
Sghslove Aliss_36 ilk haftalar ağrılar akıntılar oluyor canım akıntının rengi ağrının şiddeti de önemli. Bol su iç yat dinlen
Gamze0144 Bende bu sikayetle gitmistim hastaneye ilk haftalarda hemen hemen her hamilede akinti olmasi normal demisti dktrm.arada bi agrilarin olmasi rahim büyümesi ile alakaliymis.stres yapma kanaman olmadikca canim.cok ayakta gezinme biraz hareketsizlik ilk aylarda en iyisi düşük tehlikesi olmasi acisindan.ben cok sukur o donemleri atlattim darisi sana ve senin gibi yeni hamilelere😊