EdaMinaKele benim bebegim 5,5 aylikti dogum kanal yoluna girdiginde 1.090 grmdi kilosuda bana da cok sey verildi haplar, tozlar, igneler, fitiller, serumlar, damlalar vs ustelik benim.bebegim seninkinden daha kucuktu. Kanamam flanda oluyordu aylardir legen kemigimde tasiyorum.bebegimi hayatim cokk zorlasti penguen gibi yuruyorum kasiklarimi.kapatamiyorum resmen evladmin kafasini hissediyorum edep yerimde. Yatalak gibi yattim aylardir ailelermz bakti bize cok skur suan 37. Hftaya gdyrz erken dogum.riski flan derken premature olmaktan krtuldu hatta suanda nrmal bir kiz cocugyla ayni zmnda dgucak bu hfta alinacakti bebegim ama.gripliyim diye almadi dktr. Ciger gelistrici igne, progestan gunde uc defa ustelik ayriyettende ignesi flanda vruldu hepsni yasadim. Zor , agir ve asiri can yakici bir gebelik.oldu benim.icin agrisiz tek br gnum bile gecmedi acidan ölecegim dedgm zmnlar bile oldu. Dktr agri kesiciyide yasakladi son zmnlarda cok iciyrsun amniyon sivisini azalticaksin dedi. Agri kesici bile icemeden gecti sancilarla gunlerim. Ama gecti cok sukur. Sona yaklastik.hamd olsun. Senink ne olur bilemem ama kndini her imtihana hazirla premature dgabilir endiselenme.doktorlar 700 grm ccgu yasatyo sennki.masaAllah daha da byuk. İyi br doktr bul ve ona guven oncesinde de Allha ve duaya guven. İns sende atlatrsn bu zamani ve benm kdar cekmeden gecer zaman canm. Allah sag salim.kucagimiza almayi nasip etsin cumlemize. Duadan bska brsey gelmiyor elimzden.