1234567bsr- Kızlar 16 haftalık hamıleyim 2 ay gıbı yuzumde sıvılceler cıktı ve hala gecmedı cıkıyorda hala. Ne zaman gecer acaba sızlerde se oldumj
Bsra_95 1234567bsr- bende oldu boynuma kadar her yerim de sivilce cıktı doğumdan sonra geçerler diyorlar ama gorucez bakalm :)
Ozgehasan 1234567bsr- doğumdan sonra bembeyaz oluyor canm 😊🙏 benim son ayima kadar hiç bişey yoktu bi anda cikti doğumdan hemen sonra da geçti o son ayda madecassol kremi kullandım onun da faydasını gördüm ben
Senam19 1234567bsr- Bebeğinizin cinsiyeti nedir öğrendinizmi acaba kız bebek annenin güzelliğini alır derlerya🤭o şeyi test etmek için sordumda 😄doğrumu acebağğ🤔🙈
Mebos 1234567bsr- ayyy sorma ya bende 13 haftalığım 1 aya yaklaşık bendede mevcut b iri geçiyor biri başlıyor birde büyük ve iltihaplı gibi geliyor ama oluşmuyor sert sert
1234567bsr- Senam19 valla canıö ilkide kızdı ilkinde de aynı seyı yaşadım bence kesınlıkşe dogru cok cırkınleştıgımı hıssedıyorum. Cinsiyetıde bu sekılde anladım zaten kesın buda kız dedım ve dogru cıktı 🥰
Senam19 1234567bsr- doğruluk payı var o zaman bu söylemlerin😄 tamam canım teşekkür ederim cevapladığın için🥰🤗
Seymk 1234567bsr- maalesef bende de aynı şekilde ilk zamanlardan beri sivilce patlaması yaşıyorum. 16 olmak üzereyiz tam geçti derken gece 2-3 tane daha pıtlıyo ağrılı ve ilhaplı :(