Gullcha tatlım bende rahim filmi çekilmiştim geçen sene benim şükür tıkanıklık falan yoktu herşey temizdi. Dr ilk üç ay kendi haline bırakıyoruz olursa diye demişti. 3 ay da olmadı benim sonra klomen ve catlatma ignesi kullandım iki ay gene olmadı. Dr beni tekrar dinlenmeye aldı. Ama benim psikolojikti çünkü eşimde de bende de çok şükür hiç bir sorun yoktu. Sonra ben kafama takmamaya çalıştım evimi falan taşıdım ortamdan uzaklasayım diye çünkü herkes soruyor daha yok mu ne zaman olcak diye ve ben evimi tasidigimin ertesi günü hamile oldugumu öğrendim çok şükür. Şimdi dogumuma 3 gün kaldı nasipse . Sana tavsiyem doktorun dediklerine uy , kafana cidden takmamaya çalış bol bol tevekkül et ve imkanın varsa tatile cik bana dr um da önermişti insanlar tatile çıktıklarında rahatliyorlar ve genelde rahim filminden sonra da hem film hem tatil sonuç bebiş oluyor demişti. Umarım en yakın zamanda sağlıkla hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip eder Allah'ım 🙏