Zeynepzumra Kızlar 38+5 im bugunden beri kasıklarım cok agrıyor oncedende oluyordu fakat gecıyordu ılk dogumum benı bıraz bılgılendırın nasıl anlarım doğumumun basladıgını suyumun gelmesı agrılarla bı alakası warmı
Zeyneeppp Zeynepzumra suyun nişanın gelmesi şart değil sancın oluyodur takip et sıklaşınca doktora git 37 + 4 nst de sancım çıktı bende hissediyodum şuan belimden kasıgıma dogru bi sancı geliyo bende onu takip edyrm
NesliCan1 Zeynepzumra ilk Doğumum da ağrıdan önemlisi nişan yada suydu. Ayağını sıcak tut ve bol bol yürü, Doğumun habercisi ise bunlardan biri gerçekleşecektir 🙄