Anasinifci benimde 12. Haftamda bi başladı sıkıntılarım bunalmalarım devamlı aklıma kötü şeyler geliyo yemek yiyemedim aç kaldım kimseyle konuşmak istemedim ne eve ne dışarıya çıkabildim hap kullanmamıştım öncesinde böyle bişeyim hiç olmamıştı devamlı okudum hergün her akşam okudum kan değerlerinize de baktırın çok etkisi var çünkü ama yine de her sabah kalktığımda acaba yine sıkılırmıyım diye düşünmekten kendimi alamıyorum tamamiyle hamilelik hormonlarının bize oynadığı bi oyun doğum olduktan sonra hepsi geçecek hormonların düzelecek bundan emin olabilirsin hergün kendine söyle ben iyiyim güçlüyüm mükemmel bi anne olucam ve bunun için ayakta sağlıklı kalmam lazım yaşamayan asla ama aska bilemez illet bi duygu çünkü uçurum gibi hormonlarınla savaş Allahım şifa versin 🌸