azizeguneyy Burcu2389 hıçkırık o :) bende 33. haftadayım çok kez yaşadım o hıçkırığı tekme değil o kalp gibi pıt pıt atıyor
Gunalp2345 Bizde 32.haftadayız ve hemen hemen hergün hıçkırıyor yuttuğu amniyon sıvısını böyle çıkarıyormuş ☺️
MelteminKeremi Ciğerlerini geliştirebilmek için o pitpitlar çok lazım bize😍 nefes almaya çalıştıkça amniyon sivisindan yutuyor bebislerimiz o da hıçkırdık yapıyor tabi bur nevi nefes egzersizi 31+1 bi haftadir cok bariz ve sık oluyor 😄