Umutherdaimvar Musel çok güzel canım en az %60 diyorlar ama en sağlıklısı iki katı sanırım, iyi haberler alırsınız inşalllah🙏🏻
Tanem0105 Musel Hayırlı olsun benim de değerlerim senin gibiydi çok şükür 12 haftalık olduk🙏 çok stres yapmamaya çalış allahım isteyen herkese nasip etsin
Musel SusamTanesi61 gerçekten mi 🙈 çok korku dolu anlat geçirdim ya değerim düşerse diye çok saolun ♥️
SusamTanesi61 Musel Keseyi ve bebeği görene kadar aynı endişe oluyor aynısını yaşadım her kan verdiğimde düşecek kesin diye bekledim ama Rabbim nasip etti şükürler olsun. Önemli olan bundan sonra da sağlıklı artması. Haftaya kese görünür yüksek ihtimalle.
Eceyavuz Musel 2 gun de bir 2 katına artması lazim sağlıklı bir gebelik için sag salım kucağına alırsın insallah ama.. ahh o korkular ne keseyi görünce geçiyor nede kalp atışını duyunca..
Musel SusamTanesi61 evet doktorumda öyle dedi dua edin lütfen hep namazımda dua ediyorum yine diyorum allahım benim koruyamadığım yerde gücümün yetmediği yerde sen koru senin gücün herşeye yeter diyorum tüm evlatlarımızı korusun rabbim♥️
Musel Eceyavuz evet haklısınız şimdide keseyi görücezmi korkusu var allah kimseyi o güçlükte bırakmasın bütün bebekler sağlıkla gelsin inşallah♥️
Musel hedo inşallah ya çok istedik 1 bucuk yıldır her ay hüzünle bitti bu ay görünce şaşırdık ağladık sevinçten rabbim bekleyişte olan herkese hayırlı haberler nasip etsin🤲🏼