juliet
Canım kalp atışlarını duyunca kendi kendine bırakırsın çünkü o bebeğine zarar gelmesin istersin.. ha bide 1 sigara 17 dk boyunca seni bebeğinden ayırıyormuş aklında bulunsun doktorlar söylemişti. Sonralardan titsinti gelir sıgaraya karşı. Bende içiyordum ilk başlarda hafta da 1 sıgaraya düşmüştüm . şimdi kokusundan nefret ediyorum midem bulanıyor. Daha gebeliğin çok yeni fark etmezsin.
Eğer gerçekten çok zorlanıyorsan Nikotini az olan sıgara içebilirsin tabi yine bebeğine zararlarını göz önüne getirerek. Bence bırakabilirsin 🙏 bir bebeğin hayatıyla oynamaya hakkımız yok. Bunu düşünerek bırakmayı dene 😘