Betulsarda kizlar merhaba🤗 normalde reyap a gidiyordum evimi tasiyorum bu hafta.. Bayrampasa baypark hastanesine giden var mi doktorunuz kim memnunmusunuz? Muane ucretleri nedir?
OktayMeltemSahin Betulsarda kadın doğumla ilgili bilgim yok ama kbb de ki doktorlardan inanılmaz memnunum ben bekarken b.paşada oturuyordum çok gittim o hastaneye doktorlar çalışanlar ilgiliydi.
SerpilPalaAkta Betulsarda benim tanıdığım çalışıyor orda kadın Doğum doktorları hiç iyi değil ben Şafak hastanesine gidiyorum
Betulsarda Fasulyeanne neden memnun degilsiniz kotu mu bende daha gitmedim gitmeyi dusunuyordum ama :/
Saadet4480 Ben Bayrampaşa bayparkta yeşim gümüşe gittim hiç ilgilenmedi bile betül hanıma gidiyorum ondan memnun kaldım zaten 13 haftalıgım değiştirsem bile şu zaman da hangi hastanenın doktorları iyi bilmiyorsun 🤷♀️