MineKasp metro hastanesi ferat erola gidiyorum doğumuda onda yapacam Allahın izniyle inşallah gayet memnunum doktorumdan iki arkadaşım daha ona gidiyo onlarda memnunlar hatta eşim bile doktor dediğin böyle olur demişti ilk gittiğimizde adam gayet güleryüzlü bişekilde herşeyi anlatıyo sordugunuz bütün sorulara cvp veriyo esprili bi şekilde konuşuyo rahatlıyosunuz yani