mamyfat93 canım benm ilk kzıım da 1 hfta gçmişti günüm ne sancım ne açılmam vardı 3 cm yatış yptım akşam 20.30 da dedikerki sabaha anca doğar yatış yplnca suni sancı verdiler ve akşam 22.50 de 11 cm açıklıkla doğum yptım 3 saatte hmn dgrdum birde en soma sen dgrsuun demişler di ilk ben dgrmuştum bnde kolaylştırdı ve aksi gibi inan suni sancı bana çok ağır gelmedi sadece 1 dkka giriyr ve hmn geri gçyr sancı girdikçe ayaga kalk yatarak çekme sancını öyle abarttıkları gibi bşi deil emin olablrsin birde benm canm çok azdır 😁😁😁bunu ben yptım dayamdıysam herkes de yapar yani uzun lafın kısası bnde etkili oldu ve 11 cnm açılmam oldu 3 saatte inşlhh sennkiside kolay olur🤗