Mom13 Bana 8. hafta civarında olmuştu, hafif kahverengi lekelenme şeklinde. Doktoruma yazıp sordum, gelin bakalım demişti. Bir şey olmaz demedi yani. Çok şükür sıkıntı olmadı bizde, geçti. Rahmin genişlemesiyle de olabiliyormuş. Bir de ben aralar çok kustuğum için zorlanmadan da olabilir denmişti. Yani belki de hiçbir sorun yoktur ama muhakkak doktora gitmek gerekir, kanamanın normali olmaz çünkü.