Mucizemmm00 Merhaba kızlar kulodumda ıslaklık goruyorm damla damla. Beyaz akıntı değil su gibi akıntı . Ve oram hep sulu böyle yasayan kulodunda ıslaklık gören varmi
Bfgm Mucizemmm00 hamilelikte beyaz su gibi akıntı olması normal diye biliyorum canım. Hatta olması iyi diye de duymuştum. Canını sıkma :)
Yenianneilkbebek Mucizemmm00 merhabalar benimde ilk haftalarda geliyordu doktoruma danıştım uzun süre gelmeye devam edince 4 tabletlik fitil verdi ve geçti birdaha olmadı sizde bu durumu doktorunuza danışabilirsiniz
aslimutlu1 Mucizemmm00 normal canım . Bebek için rahimn degişiyor . Su degil o , cok fazla akıntıdan öyle oluyor .