KbraEymenBulmu canım bendede vardı ben 34 oldum, ama doktora gitmende fayda var bende ağrı kasılma sertleşme çok oldu geçen haftalar doktoruma gittiğimde nolur nolmaz diye nstye aldı, sıkıntı çıkmadı senden de isteyebilir çünkü eğer şiddetli diyorsan canım doktorun bi göz atsın derim 😊