mervisss130 kuzum benım yumurtlamam gec oluyor genelde ondan dıye dusunuyorum anlamadım gıttı 😊 çöpe atıcakken farketım bende normalde cok erken gebelık testı yaptıgımda hıc boyle cıkmamıstı 1 defa cıkmıstı ondada hamıleydım onuda hamıle değilim dşye çöpe atmıştım