Melek36 Arkadaşlar dün geceden beri mide bulantısı ve ishalden perişan olmuş durumdayım. Doktoruma da mesaj yazdım durumu anlattım. Acile gidip serum alabilir miyim diye sordum ama daha görmedi cvp alamadım. Aranızda bunu yaşayan var mı ve serum aldınız mı? Çünkü çok su kaybediyorum ve bunun bebeğimin suyunu azaltmasından korkuyorum
azizeguneyy Melek36 kuzum ben 33 haftalığım konuyla ilgili bilgim yok ama senin haftalarında hep yaşanıyormuş bu burda yazanlardan öğrendim doğuma yakın oluyormuş ishal ve bulantı
Gizemmali71 Melek36 ben geçen hafts sırf bu yüzden hastanede yattım ve 5 büyük serum yedim vücudumda su azalmış ve kusma ishal olmasına rağmen 2. Gün gece gitmiştim hastaneye doktor çok kızdı karnıma sancı saplaniyordu artık düşünün yani lütfen gidin sizde
Melek36 Gizemmali71 evet ben de hemen gitmek istiyorum doktorum da şimdi yazdı git tahlil yaptıralım diye. Ama afedersiniz tuvalete kadar bile tutamıyorum paçamdan akıyor. Sabahtan beri 4/5tane kıyafet değiştirdim o derece. Hastane naparım bilmiyorum 😔