Aturkk Kızlar 23 haftadayız ama bebegimin hareketlerini cok hissedemiyorum sadece dönerken dalgalanma gibi hissediyorum bebek cok asagıda ilk gebeliğimde kızım cok hareketliydi ve yukardaydı asagıda oldugu için mi hareket etmiyor acaba bu durumu yaşaayanlar varmı🤔
Kubra9595 Aturkk canim o haftada benimde assadaydi 2. Kizima gebeyim bende sonra yukari cikiyor ve daha net hissediyorsun suan biz 35+3 olduk bile
Deletedmom6 Aturkk Bu haftalarda gayet normal bnde 24. Haftadayım ama hergün aynı değil hareketleri bi gün çök haraketli 1 gün hiç tık yok 🤷♀️
Nuur2001 Bizde 22 olucaz yarın ama çok uykucu sürekli uyuyor 😂 bir paket çikolata yiyorum bana mısın demiyor doktor kafasına vuruyor ultrason cihazıyla hanımefendi keyfinden ödün vermiyor 😂
Hilaliko Nuur2001 hahahaha benım ogluşta oyle pek bi agır abi takılıyot ıcerde 18 haftalıgım doktorum 20 den sonra belkı hıssedersın dedı😄😄😄
Gaydin Ben 21 haftaligim ve birşey hissetmiyorum.endiselenmeye başladım.bu haftada kıpırtı hissetmemek normal.mi acaba?
Nuur2001 Hilaliko detaylı ultrason için 4 kere girdim doktorun yanına 😂 İnşallah doğduktan sonra böyle uslu ve uykucu olur da zorlanmam bende 😎