GKBR2 Ben lierac kullanıyorum 7 buçuk aylığım. Henüz çatlamadım ama günde 2 sefer sürüyorum belkide ondandır. İleriki aylarda ne olur bilemem 🤷🏼♀️
Elifspg Tntuna bende bu sekilde kullaniyorum 👍🏻👍🏻 Ama 1 hafta kadar ara vermistim su icmeyide azaltmistim biraz catlagim oldu o yuzden duzenli kullanin ve bol su icin
Mkemal Bende kullandım ilk gebeliğimde çatlamadım. Şimdi ikinci gebeliğimde tekrar kullanıyorum bakalım çatlamam inşallah.
Ikbalper Yesom92 ben kullanıyorum ama çatlıyorum😞 genetiğinde önemli payı var bu konuda🤗 2 ablam lierac kullandı hiç çatlamadılar ama ben çatlıyorum 🤷♀️
bdsglm Yesom92 33.haftamdayım bende kullanıyorum şuanlık bi çatlağım yok biraz da beden ve bünyeye bağlıyorum çatlamak veya çatlamamak durumunu son ayda ne olur bilemiyorum şuanlık memnunum 😊