Oznurcakir Adetin 5.gunu başladım günde 3 defa . İlaç bitiminden 3 gün sonra gel dedi doktorum. Yumurta büyüklüğüne bakıp sonra ne uygular DİE merak ediyorum
Gzrilknur Oznurcakir günde üç defa ilk defa duydum. Bende kullandım ikinci klomen ve çatlatma iğnesiyle 💪 çok şükür. 19. Haftamdayım.
Sermec Oznurcakir ben 6 ay önce klomen ve catlatma ıgnesı ile hamıle kalmıştım ama maalesef 7 haftalıkken düşük yasadım ilk denememdi kürtajdan 2 adet gecırdım sonra yıne klomen kullandım ama catlatma ıgnesı kullanmadım kendiliginden catladı yumurtalarım Allah nasıp ederse 12+5 haftalık hamıleyım
Mlssa Oznurcakir Sonrasında bana çatlatma iğnesi de vermişti doktorum. 2.denemede hamile kalmıştım,şimdi 26günlük minnoş kızım yanımda😊😊 darısı başına inşallahh🙏🏻💗💗
Ireml Oznurcakir bende sadece klomenle hamile kalıyorum yumurta takibinde gerekirse catlatma iğnesi veriyor kendinden büyüdü ve çatlamak üzereyse vermiyor bende her seferinde ise yaradı hamile kaldım ama hep düşük oldu inşallah fayda eder size de 😊
Gamseee Ben kullandım gün de 4 tane içiyordum sabah 2 akşam 2 yumurtam büyüdü sonra çatlatmak için iğne verecekti eşim o zaman Yanımda değildi boşuna vermeyeyim dedi kaldı öyle sonrasında ben 2 ay kendimce aynı Şekilde kullandım doktora gitmeden sımdı ise hamileyim 4+1 oldum bugün 😇 darısı sizin başınıza 🙏🏻
Oznurcakir Gamseee benimde eşim pek Yanımda olmuyor ama umarım Perşembe günü kontrol var be Yanımda olur 🤲🏻Çok sevindim sizin adınıza Allah bağışlasın
Adile_demr Bende bu ay kullandim insallah faydasi olmustur hamile kalmisimdir reglime 2 gun war insallah hamileyimdir
Oznurcakir Gzrilknur evet uç defa kullandım Pazartesi bitiyor ve Perşembe kontrol edecek yumurtaları bakalim❤️🤲🏻
Gamseee Oznurcakir aminnnn hepimizinkini bağışlasın allah size de tez vakitte yaşatsın bu duyguyu inşallah 🤲🏻
Dlktpl Ireml benımde 13.gun cagardı uc yumurtan var catlatma ıgnesıne gec kalmısız catlama sevıyesındeler dedı ıgne vermedı ofun ovulasyonla testım koyulastı ertesı gun sılındı catlamıs olabılırmı hamıle kalamam yumurtam catlamaz dıye korkuyourum
Oznurcakir esrakahveci esrakahveci hayırlı olsun ❤️ Bende bi kutu bitti Perşembe gorunecem bakalım insallah ama süreçte hiç beraberlik olmadı eşimle
Ireml Oznurcakir evet genetik tahliller yaptık ama henüz sonuç çıkmadı sonuçlar çıkana kadar ben 1 kez daha denemek istedim bu ay kullandim klomen ve hamile kaldım yine ama inşallah bu sefer dusmez çok korkuyorum 😔