Glpri hadi ya ben de Aladdin kaçara gittim o da beni fetal DNA için zorladı hatta ikili testim tertemizken yaptrmayınca da tavırları zaten soğuk iyice sinirime dokundu eşim de değiştirmek istedi arkadaşımın önerisi ile Erol beye başladım bidaha da başka biyere gitmeye Halim kalmadı açıkçası Balıkesir’de bu konuda düzgün doktor yok bence ben 20. Haftama kadar adanadaydım ve doktorum o kadar iyiydiki size anlatamam çok ilgili sevecendi çok rahatlatıyordu herseyi ince ince anlatıyor esprili bir şekilde ve cok cana yakındı bidaha öyle bir doktor denk gelmezdi zaten bebeğim doğsun başka birsey istemiyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻