Livask çok özür dilerim ama bilmeyen suçlu diye bir cümle geçiyormu hanımefendi yazdığımda. Kusura bakmayın ama benim fikrim gebelikte bazı şeyler geneldir herkes aynı durumu hemen hemen yaşar onlarada cevap verilmiyor. Ki benimde başıma geldi aynı durum bu ilk olsa sitemsel konusmazdım zaten. Ben cevap veren hiç kimseye saygısızlık yapmadım. Eğer öyle bir cevabımı gördüyseniz bu yorumu bana yapabilirsiniz şayet saygısız konusmadım konusmamda ve yukarıda açıklama yaptım daha önce açılan postaları nasıl bulacağımı bilmiyordum bir arkadaş uyardı ve yardımcı oldu öğrendim yoksa aynı konuyu açıp insanların değerli vaktini neden alayım bundan bir çıkarım olamazki.