Umutherdaimvar bu başlıktaki şikayetinizle ilgili de defalarca başlık açıldı. Her defasında aynı cevaplar verilmiş. Sağlıkçı değiliz ve bizi aşan konularda nasıl yorum yapabiliriz denilmiş her defasında. Benzer belirtileri gösteren bin çeşit hastalık varken, doktorlar bile yazışarak teşhis koyup tedavi uygulayamıyorken burdaki insanlardan ne bekliyorsunuz? Birkaç arkadaş cevap verdi demişsiniz zaten, e o zaman sorunuza ve sorununuza cevap almışsınız demektir. Hangi ağrı kesiciyi kullanabilir miyim diye sorunca yüz kişi ayrı ayrı parol mu yazsın mesela?