Kızlar selam. Dün doktoruma gittiğimde bana detaylı için gün almamı ama bunun perinatoloji doktorunun bakması gerektiğini söyledi ben normal röntgene bakan ultrasoncunun çekmesini önermiyorum dedi. Sizce perinatoloji sadece yüksek riskli bi gebelik için mi geçerli sadece? Bende bi sorun yoktu çünkü olsa söylerdi diye düşünüyorum sizin fikriniz nedir?