Lilamor bende çok korkarım canım ama oldum. O düşündüğün çok düşük bir ihtimal olduğumuz iki aşı Doğumdan sonra ilk 6 ay bebeği bile koruyormuş. Bence sor olman gerekiyorsa ol. Korkunu da dile getir annesin sen ilgileniyorlar burada benimle çok ☺️ Nazım geçiyor ebe hemşiremiz de çok iyi. Hem bebeğin doğunca bir sürü aşı olacak tanıman gerek 😊