Miskokulu18 Merhaba tecrübeli anneler 31 haftalık hamileyim ve bebeğim genel olarak 2 hafta önden gidiyor Baş çevresi baZen 2 hafta baZen 3 hafta ileri çıkıyor Doktor tombul bi bebek olacağını söylüyor Baş çevresinin büyük olması doğduğunda fiZiksel görüntüsünü etkileyecek bi durum mu Yani hakkaten kafası büyük mü görünecek
Meryu Miskokulu18 hiç bişey olmaz korkma. Abimin eşine de aynı şeyi söyledi doktor, ikimizin doktoru da aynı kişi, geçen hafta bana da aynı şeyi söyledi 2 hafta önden gidiyor baş ve bacaklar dedi ama sonrasında ekledi bu cihazlar amerikan yapımı olduğu için büyük gösteriyor biz Türklerin başı genelde büyük olur zaten dedi, korkma. Yeğenim şuan 4 aylık oldu hiç de büyük bi başı yok gayet vücuduyla uyumlu ☺️
Nemoanne Miskokulu18 oğlumun da öyleydi , şu an 2,5 yaşında olucak kafası yine büyük ama anormal gözükmüyor bere ,şapka alırken zorluk çekiyoruz sadece 😁 36.haftada doğduğunda kafası 39. haftaydı bu arada ayrıca babası da koca kafalı, ırsi olabilir yani
nilaylaylaylay Doğduğunda tüm bebeklerin kafaları vücutlarından büyüktür zaten canım merak etme. 1-2 hafta içinde toparlarlar içini ferah tut
Miskokulu18 Meryu Saol canım BiZimde endişemiz fiZiksel görüntüsünü etkilemesi Doktor normal diyo ama biz çok evham yaptık Sağlıkla gelsinler yeterki
KatipAnne Benimde 3 hafta önden gidiyor dedi doktor. Ama bu bir sorun değil yani orta anadolu insanı kafası diye esprili bir yorum yaptı hatta. Yeni doğan bebişlerib kafaları bedenlerinden büyük olur zaten. Hani o büyüklük görüntüde orantısız bir büyüklük olmuyormuş. Yani normal olan bişey