[silindi] Bende erken yapmıstım adetime vardı normal testlerden yaptım cok cok sılık cıZgı cıkmıstı olmasa cıkmazdı cunku daha oncede kac kez yaptgm test hep bembeyaz olur hıc cızgı cıkmaz dedım bı umut var bekledım ben adetm gectı olmadm testi tekrarladm direk çift çizgi ve yine bı kac gun bekledım kan verdım kan verdıgım gun doktorada gıttım keseyıde gördum bence bekle en guzeli beklemek adetın gecıkene kadar saglıklı gebelık dılerım cnm ☺️