Esra_ozturk58 arkadaşın dediği gibi olabilir canım ben 32. Haftadayim her gun hissetmem gerektiği için benim yapmam gereken sana soyledigim , belki duzene girer ilerleyen haftalarda seninde bi dene bakalım tatli bisey cikolata falan ye uzan dinle kendini