[silindi] Selamlar, ben aşırı sabırsız anne adayı dün 3+4 de erken gebelik testlerinden yaptım evde predictor early marka ve anında belirgin çift çizgi oldu.🙈 Sorum şu acaba kan testini hemen vermeli miyim yoksa her ihtimale karşı gecikmeyi bekleyeyim mi? Gebelik ihtimalim nedir? Buna benzer bir durum yaşadıysanız tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Prenses2121 [silindi] tebrikler allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏😊 bence hemen ver kan doktorada git
260818 [silindi] bende bugün öğrendim hamile olduğumu . İnşallah seninle bugün bu mutluluğu paylaşırız dualarım seninle 🤲🏻
Mucizem_92 Çift çizgi göründüyse Muhtemelen vardır hayırlı olsun ben 2.çizgiyi silik görüp yaptırmıştım ilk değerim 360 çıkmıştı
[silindi] Mucizem_92 benim öncekinde silik çizgide ve tam gününde yaptırdığımda değerim 6ydı :( şimdi 5 gün erken gördüm bakalım ne değer gelicek
Mucizem_92 [silindi] hayırlısı olsun inşallah 9 gün gecikme vardı benim 9. Gün yaptırdım silik çizgi vardı değer 360 çıkmıştı ilk çok şükür şuan 7 haftalık
Mucizem_92 [silindi] amin inşallah 🤲🤲🥰🥰Rabbim sizin evladınızı da hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip eylesin
[silindi] Sonucum 109 çıktı çok şükür 😌 şimdi keseyi görmek için bekleme zamanı inşallah hayırlısıyla keseyi görüp kalp atışlarını da duyarım işte o zaman tam olarak içim ferahlıcak 🤲🏻
GnAyotbsi [silindi] oh oh canım benim şimdi bekleme zamani tahminim 1 2 hafta sonra keseyi görürsün 😍😍
[silindi] Umutherdaimvar evet ben bekleyemeyip erkenci davrandım testlerde ama bu saatten sonra beklemekten başka yapabileceğim bişey yok 🙈
GnAyotbsi [silindi] aynen canım ama dikkat et ağır kaldırma bu dönemler yerleşme dönemleri dinlenmeye özen göster
[silindi] GnAyotbsi elimden geldiğince dikkatliyim bol bol yatmaya çalışıyorum şu zor süreci atlatana kadar