EsmaDag Doktoruna gidip imzalı kağıt al canım belki öyle müdehale ederler. Benim de 32. Hafta da böyle oldu artık ağlıyordum Ağrı’dan kağıt aldım hoş hiç bir dişçi yapmadı 🤷🏻♀️ 3. Trimester yapamayız dediler. Doktorum izin vermişti ama sonra antibiyotik yazdılar. Şuan 37+4 olduk çok şükür canım gayet iyiyim. İltihap var ise antibiyotik kullanmadan düzelmez. Her yolu denedim. Karanfil yağı sürdüm fazla sürmüşüm diş etim tahriş oldu. Tuzlu suyla gargara yaptım. Bir diş sarımsak elma sirkesi kaynatıp soğuyunca gargara yaptım bu 2 gün rahatlatmıştı. Ama İnan en iyi çözüm antibiyotik en azından Doğuma kadar ağrımız olmasın. Allah şifa versin 🤲🏻