Ifos merhaba canm bebeğim ters olduğu için sezeryan olcaktım 38ci haftanın sonuna doğru demişti doktorm 35 ci haftada karın ağrısıyla sabaha kadar uyuyamadm sonra sabah doktoruma gittim nstde sancım tavan çıktı hemn serum takıldı 4 tane peş peşe durdurdu doktorum 37 ci haftadan gün aldım kontrole gittim sancım Çıktı ve hemen sezeryana alındım ☺️