Brc06
Korkudan ölebilirim ya. Serklajım vardı epeydir. Etken doğum riskiyle yaşıyoruz en başından beri. Çok şükür 32 hafta ve 2 kilo olduk. Doktor bir iki hafta daha beklerse bebek normal doğumu düşünebilirsin dedi. Ama ben çok korkuyorum. Sırf korkudan da sezeryan olmak istemiyorum. Sizin doğumlarınız nasıl geçti.