Sinem321 canım bende 33+3üm 🙏🏻 Dogum sancısı düzenli bi aralıkla olan sancı , ilk önceleri aralıgı daha acık misal veriyorum ilk basladı 20dk bir mi vuruyor yavas yavas aralıgı azalıyor 5 dk bir olmaya baslayınca dogum baslamasına az kalmıs demektir , doktorlar genelde sancı baslasada ortalama 2-3 saatimizin oldugunu ve hemen acele etmemiz gerektigini söylüyor., diyelim sancın gelmedi suyun geldi iste o zaman hemen doktora gitmen gerek cünkü bebegin icinde bulundugu su azaldıgı icin nabzında yavaslamaya sebebiyet verebilir . Ama sancıların yavastan basladıgında ki insallah öle baslar ilk ben bi dusa girip öle gitmeyi planlıyorum dogumda rahatlık saglıyormus he bide genelde sırt ve bele vuruyormus agrı insallah saglıkla bi solukta dogum yapıp bebislerimizi kucagımıza alırız 🥰