Tuba38 Gece 1 den beri kasılma acı ağrı girip girip çıkıyor sancı böyle mı olucak sıklaşması gerek dıye bılıyorm 8 saat oldu neden sıklasmadı yada neden geçmedi
aslimutlu1 Tuba38 yalancı sancıdır belki canım . Belden kasıklara dogru yayılan bir sancı olması gerekiyormus 🤗
Turkanoruc94 Tuba38 o zaman dogum. Başliyordur ben37+2 yim agniyim geceler uyutnuyor cocuk ha bire baski yapiyor asagiya cikmak isdiyir bende cuna gunu doguma gidiyirum sezeryan olucam inşallah sende bir avazda dogurursun canim
Tuba38 Turkanoruc94 yeni geldim doktordan 2 buçuk santm açılma var düzensiz sancılar var ama suyun patlamamış dedı yarın tekrar muayeneye gel dedı bu açılmayla doğum ne zaman olur sızce
Turkanoruc94 Tuba38 vallah ben kizimda doguma gitdiyimde 2 santim aciklik vardi sabaha kadar sanci cekdim ama acilma olmayinca mecbur ameliyata alindim simdi ikinciye hamileyim ve allah izin verirse yarin ameliyta alincam