Kavakyellerihercai Cinsiyet tahmininde yüzdelik veren doktorun dediği doğru çıkan oldu mu?? (mesela %80 erkek %90 kız gibi )
Senyorita Kavakyellerihercai 11+5’de direk kız demişti hiç yüzdelik dilim vermeden. 16 haftalığız ve hala kız.😍
Kavakyellerihercai Beyzakvrkk maşallah erkenden bilmiş cnm kızlar geç belli eder derler 🥰🥰 hayırlısıyla al kucağına 💗
Beyzakvrkk Kavakyellerihercai pozisyonu açık kesin demiyorum ama doğunca hocam ikili taramada demiştiniz diyeceksin demişti doktorumuz inşallah amin o günleride görmek nasip olur 😍🤲🏻
Ebruss 16. Haftamda %95 kız dedi (oran cook büyük) ama sen kimseye söyleme emin değilim dedi. 22. Haftamda net erkek dedi 😆 hala erkek
Kavakyellerihercai Ebruss 16. Haftada baya büyük yanılma az olması lazım 🙈 siz de güvenip bir şeyler alsaydınız 🤷🏻♀️
melikeyakisikli 12 haftamda gittim inşallah senin gibi bi kızın olucak dedi ve şuan 26 haftalığız hiç bi doktor erkek demedi kızım açıp kukusunu her gittiğimizde gösterdi bebekle alakalı ve tabiki doktorun bilgisiyle alakalı 🥰