selam kızlar.
adetime 5-6 gün kaldı.
bugün gebelik testi yaptım. negatifti. bir saat sona baktığımda çok silik buharlaşma çizgisi gibi geçersiz çizgi gördüm ve şüphelendim.
ovülasyon yaptım. resimdeki gibi çıktı. sizce hcg artıyor olabilir mi?
resimlerden çift çizgi olan ovülasyon, diğeri gebelik 1 saat sonrası.
https://imgyukle.com/i/oUlKsp
https://imgyukle.com/i/oUlqFy