azizeguneyy siz genel konuşmuşsunuz yiyorum zararı yok demişsiniz evet her ette toxoplazma olmuyor ama ya olursa, ayrıca toxoplazma testi sürekli yapılmıyor şüphe duyulursa yapılıyor. Ben 6 aylık gebeyim bitek gebeliğin başında istedi doktorum sürekli bumalr istemezler sizden yanlışınız var bence