Musal Evlendiğimden beri idrar yolu enfeksiyonu çekiyorum. Denemediğim yol kalmadı diyebilirim. Özele gittim devlete gittim geçici bir süre kurtardılar sonra tekrar basa. Öneride bulunacak birileri varsa sevinirim. 26 haftalık hamileyim o yüzden daha çok korkuyorum
aslimutlu1 Musal yanlıs anlama canım ama esinde var belki sana geciyor ve tekrarlıyor . Eainde gitain bi muayene olsun bence .
bett_012 Musal inan bol su . Gğnde 3 lt yi düzenli iç . Tuvalete çıktıkça rahatlıcaksın . Biraz sabır istiyor ama bebeğin için ciddiye al ❤️
Guguk Musal eşinle birlikte tedavi olmaya çalış ayrıca bol bol kızılcık suyu içmek iyi geliyor. Ayrıca günde en az 3 litre su
Busraa32 Musal hamile kalmadan önce bende akıntı oluyordu enfeksiyon kullanmadığım fitil ilaç kalmadı adetim bile tuhaf gelmeye başlamıştı saraçoğlunun soğan kürünü denedim düzeldi gebelikte de idrar yolu enfeksiyonu çıkıyordu şürekli yine fitil ilaç falan verdi doktorum en son bol su içtim sık sık tuvalete gittim ve tabak tabak taze yoğurt yedim geçen idrar tahlilimde düşmüş değerler şükür yoğurdun faydası çok
Musal aslimutlu1 evet sağlıkocagındaki doktor da eşin test versin dedi. Ona baktıracak belkide o yüzden bilemiyorum
aslimutlu1 Musal belki de k yüzdendir . İlac tedavisi verir en azından , bebeginde seninde saglıgın önemli . Korunarak ilişki yasayın , sirkeli suyla yıkanın . En kısa sürede atlatırsınız 👍🏻
Musal bett_012 suyu denedim yani iki litre felan her gün içmeye çalıştım içtim de ama bi faydasını göremedim maalesef
bett_012 Musal ben 3 gün yattım hastanede . İdrar enfeksiyonu + taş . Taştan emin olamadılar ama müthiş bi ağrım vardı . Sürekli sıvı takviyesi ağrı kesici serumlar taktılar Alerjim olduğu için antibiyotiği ağızdan aldım serumla vermediler . 3. Gün biraz olsun hafiflemişti . 15 bardak su 3 lt yapıyordu . Düzenli bir şekilde devamlı içtim . Antibiyotiği artık içim almıyordu iki gün sonra kafama göre içmemeye başladım . Hatta bu konu hakkında burayada yazı yazdım o anlarımı . Hamilelikte malesf çok seçenek yok . Doktorlar da bol sıvıyla bu durumu atlatrsın dediler . Pes etme . ❤️
Ekimmeselesi @Musal ben defalarca yaşadım en iyi Dr. Da gittim devlet hastanesinde gittim idrar yolu enfeksiyonu için ne kullanırsan kullan belli süreli geçiriyor. Doktorum bana tek çözümün bolca su içmek olduğunu söyledi. Bir de hastanelerin enfeksiyon bölümü oluyor oraya randevu alıp göster bence idrar kültürüne bakılıyor vs.
Musal Ekimmeselesi onlara da baktılar kültürüme felan iki üç kere baktırdım ama geçici rahatlatıyorlar ilaçlarla sonra tekrarlıyor
Nidanurfirat Bende aylardırr aynı sıkıntıyı çekiyorum ve ilaçlar en fazla 2 hafta geçiriyor sonra yine aynı. Önerebileceğim en önemli şey klozet tuvalette ihtiyacını giderme. Alaturka tuvalet kullan hep. Karbonatlı ve ev yapımı sirkeli su ile taharet al her tuvalette. Birde eşin de mutlaka göstersin erkekler hassas olmadıkları için onlarda kaşıntı tahriş falan olmuyor anlamıyorlar ama genelde cilt döküntüsü falan oldugunda kadınlara geçiyor. Hamilelikte azıyo bide bu enfeksiyonlar doğumdan sonra düzelir inşallah
Ekimmeselesi @Musal sakın soğan maydonoz vs. kür yapıp içme sakın. Soğan kürü bebeğe zararlı maydonoz ise rahim açıyor bebek düşürür yada erken Doğum yaparsın aman he