Mryu ben hamile kalmadan önce kanal yaptırdım ama düzgün yapılmadığı için hamilelikte baş gösterdi. 12+3 günlük hamileyim diş ağrım o kadar çok arttı ki özele gittim temizledi ilaç koydu ama gün içinde yanağım şişip apse yaptı. Gece acile gittim antibiyotik kullanmanız lazım dedi. Agumentin verdi bana siz hangi ilacı kullandınız?