gokalp_019 Hepinize slm kızlar Rabbim kolay doğum yapmayı nasıp etsin herkese.öncelikle korkulacak bişey yok doğumda onu söyleyeyim.14 eylül cumartesi sabah kontrole gittim Ümranıye eğitim araştırmaya ne açıklık ne sancı bişey çıkmadı eşimle pazara geçtik ordan eve geldim güzelce kahvaltımı ettim turşu kuralım dedik kayınvalıdemle bana bi yorgunluk geldı belim falan ağrıdı uzanayım kanepeye dedım eşım işine dönmüştü bu arada saat 13.50 de suyum geldi ardından nişanım hemen sıcak suya girdim squat yaptım çok sakindim kayınvalıdeme söyledım o benden fazla heyecan yaptı hemen üstümüzü değişip eşimi aradım üsküdardan ümraniyeye adam 10 dk da geldı nasıl heyacanla geldiyse😊14.15 gibi hastaneye yatışım yapıldı sabah bakan dr şaşırdı ne ara suyun geldi diye eve gideli 4 saat falan olmuştu neyse açıklığa baktı 2cmdı.ben tabi üzüldüm suni sancı alcaktım biliyordum ve korktuğum başıma geldi 16da bana suni vermeye başladılar yavaş yavaş hissetmeye başladım ebeler açıklığı her yarım saate kontrol ediyorlardı bebek kakasını yapmış karnımda dr geldi açıklığa baktı kan su kaka hepsi boşaldı içimden açıklık 4 cmdi açıklık olmazsa sezeryana alcam bebek kakasını yer dedı.ben yıne açıklık beklıyorm tabi saat gece 12 gibi inletmeye başladı benı sancı hep Allah dedim biticek geceçek sen yaparsın dedım kendime ve gece ıyıce kasılmalar arttı açıklığım 10 cm olmuş hemen çatala aldılar ebeler nasıl ıkınmam gerektiğini anlattılar sancımla birlikte derın nefes alarak nefesi bırakmadan son gücümle ittirdim 4 kez ıkınmayla paşa oğlum 04.03te 15 eylül sabahı 3375 gr 50 cm olarak dünyaya geldı. bebeğımın solunum sıkıntısı olduğu için aldılar hemen cenaze bağladılar benım dikişlerimi yapıyolar bu arada hıç acıtmıyo dikim işlemi neyse beni odaya aldılar eşimle içeriye girdiğimden beri hiç konuşamadım telefon yasak görüştürme yok haber alamıyolar ancak doğum haberimi vermışler 7de eşim geldi yanıma üzerimı değiştirdi oğlumu 12de getirdiler odaya yanıma 1 gün yattık hastanede pazartesi çıktık şu an minik oğlum mışıl mışıl uyuyo benimse bi dikişim açıldı çok hareketli olduğm için patlattım pazartesi kontrolüm var bu arada tam 40.haftamda geldi oğlum hep gelişim geriliği var dedıler perinatologa falan gitmiştim karın çevresi gerıden gelıyomuş hıç de öyle olmadı maşallah yerınde her şeyi.sizler de korkmayın normal doğumdan uzun olduysa hakkınızı helal edin
Bef90 Gözünüz aydın, sağlıkla büyütün inşallah. Pozitif bir doğum hikayesi olmuş, gün sayan her gebenin (ben gibi:))teselliye ihtiyacımız var, yüreklenmeye de. ☘️💚
gokalp_019 deletedmom9494 hayırlısı olsun hakkınızda bi avazda gelsin inşAllah bebeğınız vakti ne zamansa o zaman gelıyo canım sıkıntı etme sabah akşam gelir bebeğin Rabbim "Ol" deyince bir anda gelişiyor her şey
deletedmom9494 gokalp_019 aynen sabır ediyorum Rabbimin izni ile gelir inşallah yeterki iyi olsun da 🙏❤️
Canan_irem96 Bende umraniye egitim arasdirmaya gidiyorum memnununm dogumumu da orda yapcam hangi dokdora gidiyordunuz
gokalp_019 Canan_irem96 gökçen ilhan a gidiyodum doğuma da mehmet serdar gülşen girdi memnundum bende dr lar iyi yani
gokalp_019 Selenayn yok hiç hıssetmedım sabahına dr a gıttım hareketsiz bebem diye açılma sancı olmayınca eve döndüm 4 saat sonra kanama ve suyla hastaneye gıttım
Esmaaaaaaa gokalp_019 kakasını yapması sorun oldj mu yemiş mi kakasını ? Bende 40 haftalık oldum tsm doğurmadık ama korkuyorum kakasını yapar yer diye 😞
gokalp_019 Esmaaaaaaa yok yemedi sıkıntı olmadı şükür 40 haftadan sonra tehlıkelı dikkat edın sizde sık kontrole gıdın
Benimucizem gokalp_019 Hayırlısı olsun. Suni sancı kötü diyorlar gerçekten çok mu kötü, kişiye göre değişiyor mu. Epidurel olmadan mı normal yaptınız doğumunuzu.
gokalp_019 Benimucizem epıdural olmadım kendım çektım sancıyı korkutmak istemem ama biraz ağrılı yorucu bi süreç oluyo dua edin açılmanız fazla ve zamanında olsun yoksa sancıyı boş boş çekmek zor oluyo