Kubranur21 Hayırlı geceler insaAllah u Rahman kızlar ben 32 haftalık gebeyim bugün acile gittim bebegin basi çok aşağıda progestan kullanıyorum 20 gündür falan neyse eve geldim yemek yedim 8den sonra uykum gelmeye başladı üstünde tunik vardı çıkarıp uyumusum 1 saat önce titreyerek uyandim hem odanın hem balkonun kapısı acıktı ceyranda kalmışım sırtım bademcigim ağrıyor uyanır uyanmaz çok korkuyorum Rabbim yavruma banada merhamet etsin Dua edin varmı önerileriniz
Sghslove Kubranur21 Rabbim sana ve bebeğine sağlık ve huzur versin canım 🙏🏻☺️ Hepimizi yavrularımıza sağlıkla kavuştursun. Koru ama kendini. Olmazsa çok daha ağırlaşmadan bir doktora danış.
Ekimmeselesi @Kubranur21 sıkıca giyin. Sıcak birşeyler iç pastil varsa kullan. Güzelce uyuyup terlemeye bak canım RABB'im şifa versin.