Harika Arkadaslar merhaba, Mustela çatlak kremi almayi dusunuyorum fakat; catlak serumu, catlak oncesi yagi ve catlak oncesi kremi var. Bu 3 unun farki ne anlayamadim, ya da hangisi daha faydali olabilir? Kullanan varsa onerilerini bekliyorum😘
[silindi] Harika mustela çatlak öncesi kremi kullanıyorum. Herkeste çatlak öncesi kremi öneriyor. Ben verdiği nemden memnunum yapış yapış olmuyor. Bence çatlak öncesi kremi alın AyseZ
ozanejla Harika Canım ben krem kullanmadım. Yani bizim ailede hamilelikte çatlaklar genetik. Birde zamanında box’ada gittiğim için etim bayağı sert olduğu için. Kullandığım özel yağlarda işe yaramadı. Ama genede önereyim. Hakiki zeytinyağı.. Bide bademyağı 😌 İnşAllah yardımcı olmuşumdur🙏
SyhnHtp Harika benim doktorum mustelayı önerdi lierac mı mustela mı diye sorduğumda mustela dedi direk. Kremini aldım çatlak öncesi çok nemli 15. Haftadayım düzenli olmasa da ara ara kullanmaya başladım çok güzel nemlendiriyor ve hiç iz bırakmıyor. Çok beğendim ürünü. Hepsiburadadan aldım indirimli oldu iki kutu 150 ml lik toplam 117 tl ye geldi bakmanı tavsiye ederim
AyseZ Merhaba.. bende bu konuda bilgi sahibi değilim. Kullanan varsa bilgi ve görüşlerinizi paylaşırsanız çok yardımı dokunur 😊 Teşekkürler
[silindi] AyseZ ileri ki haftalarda büyüyen karnınıza mustela yetersiz gelebilir. Onun içinde badger -belly butter %100 organik yağ var onu almanızı şiddetle tavsiye ederim çok iyi nem veriyor. İyiyaşayın.com’dan sipariş veriyorsunuz ben görkem karman diye YouTuberdN görmüştüm gayet memnunum.
Asliemir Kremini kullanıyorum çok memnunum fakat baya bir parfüm kokusu geliyor bana. Koku olmasın diyorsanız lierac 'ta hiç yok , onun da performansı gayet iyi.
sedaskan [silindi] dediginiz urune simdi baktim cok kucuk 56gr diyor. Ne kadar yetti size bir tanesi?
[silindi] sedaskan o belly butter küçük gibi duruyor ama çok azı yetiyor zaten. Ben ona daha yeni başladım mustelayı bitirdikten sonra başladım. Bide ben düzenli kullanmıyorum ne kadar sürer bilmiyorum ama nemi çok çok fazla yani 28.haftalarda alsanız doğuma kadar yeter bence o haftaların nem ihtiyacına daha uygun.ben 23 haftalığım dha karnım çok büyük değil o yüzden çok düzenli sürmüyorum şimdilik
Harika Cok sagolun kizlar, catlak olayi bencede kesinlikle cilt yapisiyla alakali ama insan tedbirini de almak istiyor yine de😊 ne kadar aza indirgeyebilirsek o kadar iyi yani😊 bende kullandiktan sonra yazarim deneyimlerimi..
MerveAkbs Ben yağını kullanıyorum bi çoğu krem demiş ama doktorum bana yağını önermişti. Yağı da öyle vıcık vıcık yağ hissi bırakmıyor gayet güzel nemlendiriyor.